První kroky v podnikání. Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami
Autoři
Více o knize
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.
Vydání
2012, měkká
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá66 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 66 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023