Znalosti a dovednosti v oblasti komunikace jsou důležité jak v životě profesionálním, tak soukromém. Usnadňují každému cestu k cíli. Přímo nepostradatelné jsou pak tyto dovednosti tam, kde se jedná o řízení lidí nebo obchod. Čím pestřejší paletu způsobů argumentace a přesvědčování známe, o to větší šanci máme prodat větší množství zboží nebo zvednout produktivitu týmu k mnohem vyšším výkonům. Přestože je každý rozhovor jedinečný, komunikační proces má své čitelné zákony, při jejichž respektování dokážete přesvědčit mnohem rychleji. Kniha vás naučí: Co je a jak funguje komunikace Příčiny špatného průběhu rozhovoru Sedm způsobů, jak zlepšit komunikaci Čtyři typy rozhovoru Umění klást otázky Schopnost přesvědčit Vedení formálních rozhovorů Atraktivní prezentaci a písemnou komunikaci Alan Barker se dlouhé roky zabývá školením rozvoje komunikačních dovedností a kreativity převážně v podnikatelské sféře a mezi manažery.
60 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2003
- NakladatelstvíComputer Press
- ISBN108072263781
- ISBN139788072263783
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků