Ve své nové knize Management hodnotových inovací (vydalo ji nakladatelství Management Press, brož., 240 str., doporučená cena 320 Kč) Prof. Ing. Radim Vlček, CSc., dr. h. c., přední domácí odborník v oblasti hodnotového managementu, otevírá čtyři základní témata, jimiž jsou hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotové inovace a strategie managementu inovací. Prezentuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a dospívá k charakteristice univerzálního pojetí hodnoty pro zákazníka, v jehož rámci zdůrazňuje možnosti a přínosy větší integrace zákazníka s výrobní firmou při tzv. spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Takovým způsobem se posiluje role hodnoty pro zákazníka jako svorníku ekonomických zájmů subjektů strany nabídky a subjektů strany poptávky. To vede ke zvýšení podnikatelských efektů a posílení konkurenčního postavení firem díky většímu uspokojení zákazníků v důsledku nabídky produktů s vysokou hodnotou pro zákazníka. Procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, realizované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. Jde o inovace, jejichž cíleným a dominantním efektem je růst hodnoty pro zákazníka v duchu dosahování „optima slastí s minimem strastí“. Jejich efekt je ovšem dvojjediný – růst, resp. maximalizace hodnoty pro zákazníka při současném růstu hodnoty firmy. Ukázky příkladů z praxe hodnotového managementu zvyšují názornost této části publikace. Autor dále shrnuje některé aktuální pohledy na objekty managementu inovací i na téma inovačních sítí. Velkou pozornost věnuje strategii managementu inovací; prezentuje šestici skupin strategických manažerských přístupů při řízení inovací (strategií managementu inovací), uskutečňovaných z hlediska různých záměrů a cílů a řešících odlišné inovační problémy. Mnohé z nich jsou zpracovány do operabilní podoby v praxi využitelných metodických návodů. Prakticky ve všech uváděných strategiích managementu inovací se připomíná vhodnost a vysoká efektivnost využívání hodnotových inovací při strategickém řízení a provádění inovačních procesů v organizaci. V souladu s názvem publikace se tak prezentují aplikační podoby managementu hodnotových inovací v praxi podnikatelských subjektů. Kniha je určena manažerům všech úrovní řízení, kteří jsou odpovědni za modernizaci, růst a prosperitu svých organizací, a studentům ekonomických oborů vysokých škol.
57 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2008
- NakladatelstvíManagement Press
- ISBN10807261164X
- ISBN139788072611645
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků