Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
69 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Vpisky / podtrhávání
Skladem
Více o knize
Kategorie
Více o vydání
- Rok vydání2013
- NakladatelstvíÚstav práva a právní vědy
- Vazbaměkká
- ISBN108090524729
- ISBN139788090524729