Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.
307 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Jako nová
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2007
- NakladatelstvíComputer Press
- Vazbaměkká
- ISBN108025114562
- ISBN139788025114568
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků