Marketing při utváření podnikové strategie, 2009

 250  Kč  50  Kč
Hodnocení knihy
Skladem: Praha 7
Stav: viz foto
Název: Marketing při utváření podnikové strategie
Autor: Kašík, Milan
Autor: Havlíček, Karel
Anotace: Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.
Nakladatel: Vysoká škola finanční a správní
Edice: Eupress
ISBN-10: 8074080226
ISBN-13: 9788074080227
Rok vydání: 2009
Jazyk: česky
Stav: viz foto
Kategorie: Marketing a PR
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč