Jak dosahovat úspěchů v dnešním kancelářském prostředí Jak používat nejmodernější kancelářskou technik; jak připravovat profesionální obchodní dokumenty; jak volit efektivní postupy kancelářské práce; jak utvářet svou profesní kariéru a mnoho dalších užitečných tipů Nový rádce pro kancelářské profesionály je kompletní průvodce dnešní kanceláří, ať velkou či malou, a je natolik dobrý, že dokáže udělat z vaší sekretářky sekretářku dokonalou. Každý kancelářský profesionál v ní najde užitečné informace o běžných obchodních a kancelářských procedurách. Najde zkrátka vše, co potřebuje vědět o následujících důležitých oblastech: Lidé: Osvojí si, jak řídit svou kariéru, od hledání prvního zaměstnání po plánování postupu, a jak využívat při tvorbě kariéry internet. Užitečné rady pro spolupráci se šéfem a spolupracovníky, o hospodaření s časem a hodnocení vlastního pracovního výkonu. Informace: Naučí se, jak správně připravovat dokumenty, od e-mailových vzkazů po obchodní zprávy. Osvojí si vho
24 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Kategorie
Více o vydání
- Rok vydáníneuveden
- NakladatelstvíPragma
- Vazbapevná s přebalem
- ISBN108072059319
- ISBN139788072059317
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků