Kritizuje vás nespravedlivě šéf? Pošťuchují vás kolegové v práci? Vytáčí vás arogantní chování prodavačky v obchodě? Vyvolává právě partner hádku? Vyzkoušejte si na praktických příkladech a testech techniky, jak usměrnit diskusi trefnou replikou ve svůj prospěch a jak získat navrch. V knize se dozvíte: - jak se pohotově bránit drobným provokacím a kritice; - jak účinně řešit nepříjemné situace; - jak si chytře získat sympatie svého okolí; - jak s přehledem reagovat na jízlivé poznámky; - jak si dopředu natrénovat obratné reakce; - jak se zachovat před rozzuřeným šéfem; - jak formulovat své odpovědi vybroušeně a elegantně; - jak si hrát se slovy a jejich významy; - a mnoho dalších rad, komunikačních technik, příkladů a testů, jak usměrnit konverzaci trefnou replikou ve svůj prospěch.
60 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2004
- NakladatelstvíGrada
- Vazbaměkká
- ISBN108024709198
- ISBN139788024709192
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků