Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování, 2003

 420  Kč  340  Kč
Hodnocení knihy
Skladem: Praha 9
Stav: viz foto
Název: Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování
Autor: Brooks, Ian
Anotace: Publikace je určena: - personalistům, kterým bude odborným poradcem při koncipování firemní struktury tak, aby pracovala co nejefektivněji - manažerům, jimž poskytne studnici informací o chování jednotlivců i týmů s následujícími doporučeními, jak nabyté znalosti zúročit v praxi - studentům, jejichž studium se dotýká vedení či řízení lidí. V podrobném průvodci se dozvíte: - co je to individuální chování, skupinové chování a organizační chování, jaké vztahy a vazby mezi těmito druhy chování existují - jak vnímá a přemýšlí jednotlivec, jak se jeho vnímání mění a vyvíjí - jaké existují druhy osobností a čím se vyznačují - jakou roli hraje ve výkonu pracovníka motivace a jak ji vhodně využít - jak spolu souvisejí motivace a teorie očekávání - co jsou formální a neformální skupiny, co jsou psychologické skupiny - proč jsou týmy vyšší formou skupin, jak jsou definovány a jak pracují - jak můžete využít tzv. organizační teorii při vytváření firemní struktury - jaký je rozdíl mezi vedením a řízením jaké styly vedení a řízení známe, kdy je který vhodný a účinný - jaké typy firemních struktur známe a čím se vyznačují - jaké spojitosti existují mezi organizační mocí, politikou a konfliktem - na jakých pilířích stojí firemní kultura, jakou roli hraje v životě firmy. Navíc je výklad látky doplněn živými a čtivými příklady z prostředí známých filmů. Snadno tak pochopíte, jak společenské zákonitosti a vazby fungují v běžném životě! (jedinci, skupiny, organizace a jejich chování)
Nakladatel: Computer Press
Edice: Business books; Praxe manažera
ISBN-10: 8072267639
ISBN-13: 9788072267637
Rok vydání: 2003
Jazyk: česky
Kategorie: Psychologie
Kategorie: Podnikání a ekonomie
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč