Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!], neuveden

 660  Kč  540  Kč
Hodnocení knihy
Skladem: Praha 9
Stav: viz foto
Název: Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]
Autor: Levinson, Jay Conrad
Anotace: Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)
Nakladatel: Computer Press
ISBN-10: 802512472x
ISBN-13: 9788025124727
Rok vydání: neuveden
Jazyk: česky
Kategorie: Marketing a PR
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč