Kniha seznamuje se způsoby firemního plánování, manažerského rozhodování, motivování pracovníků a hodnocení jejich výkonu i s technikami analýzy konkurence. Třetí díl příručky pro další studium úspěšných manažerů si všímá dvou oblastí řízení podniku - personalistiky a vlastní ekonomiky. Personalistické oddíly poskytují metodiku výběru, motivování, kontrolování a hodnocení pracovníků včetně osoby vlastního manažera. Kapitoly o ekonomice seznamují s obecnými zásadami plánování i plánování firemního a s technikami analýzy konkurence. Publikace je provázena schématy, tabulkami, grafy v textu a doplněna seznamem manažerských technik, rejstříky jmenným a předmětovým i přehledem literatury.
99 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Jako nová
Skladem
Více o knize
Kategorie
Více o vydání
- Rok vydání2003
- NakladatelstvíRubico
- Vazbaměkká
- ISBN108085839903
- ISBN139788085839906