Reklamace/vrácení zboží
Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje a chcete jej reklamovat, máte samozřejmě nárok na jeho vrácení. Zboží můžete buď donést osobně, nebo vyplnit reklamační formulář a následně jej zaslat na naši adresu prostřednictvím Zásilkovny.
V případě vrácení zboží osobně:
- Doneste jej kdykoliv v naší otevírací době na jednu z našich pražských výdejen. Pracovníci na pobočce s vámi vyplní reklamační formulář, a do 14 dnů vám vrátíme peníze na bankovní účet.
V případě vrácení zboží Zásilkovnou:
- Vyplňte reklamační formulář ZDE
- Po vyplnění formuláře obdržíte e-mail s potvrzením přijetí požadavku na reklamaci či vrácení zboží.
- Do tří kalendářních dnů obdržíte vyjádření reklamačního oddělení s podrobnými instrukcemi k vrácení zboží.
- Uhrazená částka bude poukázána na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady). Adresa pro zaslání balíčku je:
Knihobot s.r.o.
Kolbenova 931/40b
190 00
Praha 9