Reklamace/vrácení zboží
Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje a chcete jej reklamovat, můžete jej buď donést osobně, nebo zaslat na naši adresu přes Zásilkovnu.
V případě vrácení zboží osobně: doneste jej kdykoliv v naší otevírací době na jednu z našich pražských výdejen. Pracovníci na pobočce s vámi vyplní reklamační formulář, a do 14 dnů vám vrátíme peníze na bankovní účet.
V případě vrácení zboží Zásilkovnou:
- Knihu/knihy, které chcete vrátit, zabalte jako balík a nadepište svým jménem a telefonním číslem
- Do balíčku vložte lístek se svým jménem, číslem objednávky a číslem bankovního účtu
- Vyberte si nebližší pobočku Zásilkovny s podacím místem zde
- Pracovníkům Zásilkovny nahlašte kód, který získáte po vyplnění reklamačního formuláře zde a následně nahlašte číslo vaší objednávky
- Poštovné hradíme my, vy tedy za zaslání balíčku nic neplatíte
- Jakmile balíček obdržíme, potvrdíme jeho přijetí e-mailem
- Do 14 dnů od obdržení zásilky vám vrátíme peníze zpět na uvedený bankovní účet
Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady). Adresa pro zaslání balíčku je:
Knihobot s.r.o.
Kolbenova 931/40b
190 00
Praha 9