Knihobot

Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Autoři

Hodnocení knihy

3,7(3)Ohodnotit

Více o knize

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Skladem máme celkem knihy Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky" (2011).

Nákup knihy

Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", kolektiv

Jazyk
Rok vydání
2011
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
159 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,7
Velmi dobrá
3 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.