Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 192 stránek
- 7 hodin čtení
Více o knize
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
Nákup knihy
Proč už neplatí tradiční marketing, Kamran Kashani
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 89 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.


