Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Proč už neplatí tradiční marketing

Parametry

Více o knize

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Skladem máme celkem knihy Proč už neplatí tradiční marketing (2007).

Nákup knihy

Proč už neplatí tradiční marketing, Kamran Kashani, Kolektiv

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
114 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu