Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/5

Marketingový plán

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.

Parametry

ISBN
9788026500148
Nakladatelství
BizBooks

Kategorie

Varianta knihy

2012, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.