Knihobot

Marketingový plán

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.

Skladem máme celkem knihy Marketingový plán (2012).

Nákup knihy

Marketingový plán, Malcolm H. B. McDonald, Hugh Wilson

Jazyk
Rok vydání
2012
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
119 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.