Rady pro obchodníky, jak vyjednávat se zákazníkem a jak se cvičit v prodejních dovednostech. Autorka vychází ze své mnohaleté praxe v tomto oboru a v jednotlivých kapitolách systematicky probírá všechny potřebné kroky důležité pro obchodní jednání, včetně znalosti psychologie mezilidské komunikace. Upozorňuje čtenáře nejen na hlavní cíl - získat zákazníka, ale i na řadu drobných a zdánlivě podružných okolností, které mohou výrazně přispět ke zdaru jednání. Knížka je stylizována formou přívětivých rad; důležité pojmy jsou graficky zvýrazněny. (www.mlp.cz)
68 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2003
- NakladatelstvíComputer Press
- Vazbaměkká
- ISBN108025100332
- ISBN139788025100332
Skladem
68 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků