Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování
Autoři
Parametry
Více o knize
Publikace je určena: - personalistům, kterým bude odborným poradcem při koncipování firemní struktury tak, aby pracovala co nejefektivněji - manažerům, jimž poskytne studnici informací o chování jednotlivců i týmů s následujícími doporučeními, jak nabyté znalosti zúročit v praxi - studentům, jejichž studium se dotýká vedení či řízení lidí. V podrobném průvodci se dozvíte: - co je to individuální chování, skupinové chování a organizační chování, jaké vztahy a vazby mezi těmito druhy chování existují - jak vnímá a přemýšlí jednotlivec, jak se jeho vnímání mění a vyvíjí - jaké existují druhy osobností a čím se vyznačují - jakou roli hraje ve výkonu pracovníka motivace a jak ji vhodně využít - jak spolu souvisejí motivace a teorie očekávání - co jsou formální a neformální skupiny, co jsou psychologické skupiny - proč jsou týmy vyšší formou skupin, jak jsou definovány a jak pracují - jak můžete využít tzv. organizační teorii při vytváření firemní struktury - jaký je rozdíl mezi vedením a řízením jaké styly vedení a řízení známe, kdy je který vhodný a účinný - jaké typy firemních struktur známe a čím se vyznačují - jaké spojitosti existují mezi organizační mocí, politikou a konfliktem - na jakých pilířích stojí firemní kultura, jakou roli hraje v životě firmy. Navíc je výklad látky doplněn živými a čtivými příklady z prostředí známých filmů. Snadno tak pochopíte, jak společenské zákonitosti a vazby fungují v běžném životě! (jedinci, skupiny, organizace a jejich chování)
Skladem máme celkem knihy Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování (2003).
Nákup knihy
Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování, Ian Brooks
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 94 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ian Brooks
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072267639
- ISBN13
- 9788072267637
- Kolekce
- Business books; Praxe manažera
- Kategorie
- Psychologie, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Publikace je určena: - personalistům, kterým bude odborným poradcem při koncipování firemní struktury tak, aby pracovala co nejefektivněji - manažerům, jimž poskytne studnici informací o chování jednotlivců i týmů s následujícími doporučeními, jak nabyté znalosti zúročit v praxi - studentům, jejichž studium se dotýká vedení či řízení lidí. V podrobném průvodci se dozvíte: - co je to individuální chování, skupinové chování a organizační chování, jaké vztahy a vazby mezi těmito druhy chování existují - jak vnímá a přemýšlí jednotlivec, jak se jeho vnímání mění a vyvíjí - jaké existují druhy osobností a čím se vyznačují - jakou roli hraje ve výkonu pracovníka motivace a jak ji vhodně využít - jak spolu souvisejí motivace a teorie očekávání - co jsou formální a neformální skupiny, co jsou psychologické skupiny - proč jsou týmy vyšší formou skupin, jak jsou definovány a jak pracují - jak můžete využít tzv. organizační teorii při vytváření firemní struktury - jaký je rozdíl mezi vedením a řízením jaké styly vedení a řízení známe, kdy je který vhodný a účinný - jaké typy firemních struktur známe a čím se vyznačují - jaké spojitosti existují mezi organizační mocí, politikou a konfliktem - na jakých pilířích stojí firemní kultura, jakou roli hraje v životě firmy. Navíc je výklad látky doplněn živými a čtivými příklady z prostředí známých filmů. Snadno tak pochopíte, jak společenské zákonitosti a vazby fungují v běžném životě! (jedinci, skupiny, organizace a jejich chování)