Marketingový průzkum
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.
Nákup knihy
Marketingový průzkum, Miroslav Foret
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingový průzkum
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Foret
- Vydavatel
- BizBooks
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8026500385
- ISBN13
- 9788026500384
- Kategorie
- Marketing a PR, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.