Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

Autoři

Více o knize

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.

Parametry

ISBN
9788086807843
Nakladatelství
Bor

Kategorie

    Vydání

    2008, měkká

    Stav

    Nákup knihy

    Dostupnost
    Skladem
    Cena
    57 Kč

    Doručení

     

    Platební metody

    202120222023

    Skladem máme celkem knihy Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty (2008).