Parametry
Kategorie
Více o knize
Rady pro domácí a školní výchovu nadaného a nadprůměrně inteligentního dítěte. Obsah Popis Podrobný popis Podobné Autoři - členové mezinárodní společnosti ECHA (Společnost pro talent a nadání) poskytují kvalitní informace o výchově a vzdělávání dětí s nadprůměrným, vysokým nadáním. Tyto děti jsou často špatně vychovávány, jejich nadání je pedagogy potlačováno (mýty o neadekvátních zájmech dítěte, škodlivosti čtení a psaní v předškolním věku, snaha vychovávat všechny děti stejně - průměrně již v předškolních zařízeních atd.); rodiče nedostatečně, anebo naopak přespříliš dítě stimulují. Zbytečné a nenapravitelné chyby pak nezřídka vedou k nežádoucím poruchám vývoje nadaných dětí. Kniha podává výklad pojmu vysoké nadání, popisuje hlavní znaky pro jeho brzké rozpoznání, zásady správné výchovy nadaných dětí (individuální přístup, vhodné jednání s přiměřenou stimulací). Velký důraz je kladen na podnětné a pozitivně laděné sociální prostředí (školu, přátele, rodinu). Rady a výklady jsou podloženy konkrétními příklady z praxe. Jedná se o jednu z prvních knih v ČR na téma nadané dítě. Je určena rodičům i pedagogům. Zmiňuje mimojiné také reformní pedagogické hnutí, velmi vhodné pro vzdělávání nadaných dětí.
Nákup knihy
Nadané dítě, Franz J. Mönks, Irene H. Ypenburg
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Nadané dítě
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Franz J. Mönks, Irene H. Ypenburg
- Vydavatel
- Grada
- Vydavatel
- 2002
- ISBN10
- 8024704455
- ISBN13
- 9788024704456
- Kategorie
- Mateřství a rodičovství, Psychologie
- Anotace
- Rady pro domácí a školní výchovu nadaného a nadprůměrně inteligentního dítěte. Obsah Popis Podrobný popis Podobné Autoři - členové mezinárodní společnosti ECHA (Společnost pro talent a nadání) poskytují kvalitní informace o výchově a vzdělávání dětí s nadprůměrným, vysokým nadáním. Tyto děti jsou často špatně vychovávány, jejich nadání je pedagogy potlačováno (mýty o neadekvátních zájmech dítěte, škodlivosti čtení a psaní v předškolním věku, snaha vychovávat všechny děti stejně - průměrně již v předškolních zařízeních atd.); rodiče nedostatečně, anebo naopak přespříliš dítě stimulují. Zbytečné a nenapravitelné chyby pak nezřídka vedou k nežádoucím poruchám vývoje nadaných dětí. Kniha podává výklad pojmu vysoké nadání, popisuje hlavní znaky pro jeho brzké rozpoznání, zásady správné výchovy nadaných dětí (individuální přístup, vhodné jednání s přiměřenou stimulací). Velký důraz je kladen na podnětné a pozitivně laděné sociální prostředí (školu, přátele, rodinu). Rady a výklady jsou podloženy konkrétními příklady z praxe. Jedná se o jednu z prvních knih v ČR na téma nadané dítě. Je určena rodičům i pedagogům. Zmiňuje mimojiné také reformní pedagogické hnutí, velmi vhodné pro vzdělávání nadaných dětí.