Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace určená studentům pedagogických oborů i učitelům z praxe se zaměřuje na změny didaktického rozhodování o otázkách výuky, které jsou odvozeny ze změny pojetí dítěte v roli žáka. Usiluje o celostní (holistický) pohled na jedince. Ve shodě s požadavky Světové zdravotnické organizace vychází z pojetí kvality života dětí (žáků), kterou chápe jako komplex jejich tělesného a psychického stavu, úrovně jejich nezávislosti na okolí, sociálních vztahů, vnímání vlastní pozice v životě, a to v kontextu kultury a systému hodnot, v nichž vyrůstají. Autorka naznačuje cesty k transformaci edukační kultury v podmínkách aplikace Rámcového vzdělávacího programu. Prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc., působí na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity a je řešitelkou či spoluřešitelkou mnoha aktuálních výzkumných úkolů. Je také autorkou několika monografií k otázkám didaktiky a profesní přípravy učitelů.
Nákup knihy
Kvalita života dětí a didaktika, Hana Lukášová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Kvalita života dětí a didaktika
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Hana Lukášová
- Vydavatel
- Portál
- Vydavatel
- 2010
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073677849
- ISBN13
- 9788073677848
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Publikace určená studentům pedagogických oborů i učitelům z praxe se zaměřuje na změny didaktického rozhodování o otázkách výuky, které jsou odvozeny ze změny pojetí dítěte v roli žáka. Usiluje o celostní (holistický) pohled na jedince. Ve shodě s požadavky Světové zdravotnické organizace vychází z pojetí kvality života dětí (žáků), kterou chápe jako komplex jejich tělesného a psychického stavu, úrovně jejich nezávislosti na okolí, sociálních vztahů, vnímání vlastní pozice v životě, a to v kontextu kultury a systému hodnot, v nichž vyrůstají. Autorka naznačuje cesty k transformaci edukační kultury v podmínkách aplikace Rámcového vzdělávacího programu. Prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc., působí na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity a je řešitelkou či spoluřešitelkou mnoha aktuálních výzkumných úkolů. Je také autorkou několika monografií k otázkám didaktiky a profesní přípravy učitelů.