Knihobot

Politický marketing. Úvod do teorie a praxe

Hodnocení knihy

3,0(2)Ohodnotit

Více o knize

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.

Skladem máme celkem knihy Politický marketing. Úvod do teorie a praxe (2006).

Nákup knihy

Politický marketing. Úvod do teorie a praxe, Andrzej Jabłoński

Jazyk
Rok vydání
2006
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
289 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,0
Dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.