Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.
Skladem máme celkem knihy Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek (2011).
Nákup knihy
Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek, Matthew Healey
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 299 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.