Knihobot

Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Hodnocení knihy

3,0(3)Ohodnotit

Více o knize

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.

Nákup knihy

Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek, Matthew Healey

Jazyk
Rok vydání
2011
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

3,0
Dobrá
3 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.