12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Autoři
Více o knize
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.
Vydání
2012, měkká
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá39 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 39 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023