Knihobot
Hodnocení knihy
4.3

Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Parametry

Více o knize

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete: • praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y, • případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's, • tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli, • rady, jak navázat kontakt s novou generací, • inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.

Skladem máme celkem knihy Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" (2012).

Nákup knihy

Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y", Joeri van den Bergh, Mattias Behrer

  • Chybí přebal
Jazyk
Rok vydání
2012
Stav knihy
Poškozená
Cena
27 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu