Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete: • praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y, • případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's, • tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli, • rady, jak navázat kontakt s novou generací, • inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.
Skladem máme celkem knihy Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" (2012).
Nákup knihy
Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y", Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
- Chybí přebal
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 27 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
- Vydavatel
- BizBooks
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8026500024
- ISBN13
- 9788026500025
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4,25 z 5
- Anotace
- Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete: • praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y, • případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's, • tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli, • rady, jak navázat kontakt s novou generací, • inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.