Knihobot
1/4

Marketing - Základy marketingu 1

Autoři

Více o knize

Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Moderně pojatý titul je koncipován tak, že student má k dispozici pracovní učebnici, ve které je učivo tématu doplněno názornou grafikou, příklady a zajímavostmi a také prázdnými místy, sloužícími k vlastnoručnímu zápisu klíčových informací. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladená na moderní výuku, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovními zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly.

Parametry

ISBN
9788074020001
Nakladatelství
Computer Media

Kategorie

Varianta knihy

2008, kroužková

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.