Marketing - Základy marketingu 1
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Moderně pojatý titul je koncipován tak, že student má k dispozici pracovní učebnici, ve které je učivo tématu doplněno názornou grafikou, příklady a zajímavostmi a také prázdnými místy, sloužícími k vlastnoručnímu zápisu klíčových informací. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladená na moderní výuku, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovními zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly.
Nákup knihy
Marketing - Základy marketingu 1, Marek Moudrý
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing - Základy marketingu 1
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Marek Moudrý
- Vydavatel
- Computer Media
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- kroužková
- ISBN10
- 8074020002
- ISBN13
- 9788074020001
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Moderně pojatý titul je koncipován tak, že student má k dispozici pracovní učebnici, ve které je učivo tématu doplněno názornou grafikou, příklady a zajímavostmi a také prázdnými místy, sloužícími k vlastnoručnímu zápisu klíčových informací. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladená na moderní výuku, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovními zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly.