Knihobot

Marketing obchodní firmy

Více o knize

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.

Skladem máme celkem knihy Marketing obchodní firmy (2009).

Nákup knihy

Marketing obchodní firmy, Marcela Zamazalová

Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
73 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit

Navrhnout úpravu