Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autoři

Více o knize

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Parametry

ISBN
9788073675967
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

2009

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
175 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (2009).