Strategické řízení firemních informací: Teorie pro praxi
Autoři
Více o knize
Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku.
Vydání
2003
Stav
- Jako nová42 Kč
- Dobrá40 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 40 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Strategické řízení firemních informací: Teorie pro praxi (2003).