Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství)
Autoři
Více o knize
Kniha zhodnocuje výsledky dvouletého týmového snažení vzdělavatelů učitelů ze čtyř pedagogických fakult v projektu "Zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů". V základním realizačním týmu byly vyvíjeny a empiricky ověřovány originální přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů, které byly řešitelským týmem vytyčeny jako aktuální problémy oborů pedagogika a psychologie a mají rozhodující váhu v pedagogicko-psychologické přípravě učitelů (Pedagogické dny, inovativní model pedagogické praxe, studentské portfolio a koncepce státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie ve studijním programu učitelství). Nové přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů jsou zakomponovány do čtyř vybraných problematik přípravného vzdělávání učitelů. Autoři ukazují, jak lze využít existující teorie, výzkumné výsledky a vzdělávací kontexty v konkrétní řešení. Publikace je určena především vzdělavatelům učitelů na fakultách připravujících studenty učitelství, institucím, které se zabývají dalším kvalifikačním vzděláváním učitelů, ale může zaujmout i lektory v dalším vzdělávání nebo doktorandy oborů pedagogika a psychologie. Důležité informace však přináší i expertům na problematiku učitelského vzdělávání.
Nákup knihy
Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství), Jaroslava Vašutová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 69 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství)
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaroslava Vašutová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807367405X
- ISBN13
- 9788073674052
- Kategorie
- Anotace
- Kniha zhodnocuje výsledky dvouletého týmového snažení vzdělavatelů učitelů ze čtyř pedagogických fakult v projektu "Zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů". V základním realizačním týmu byly vyvíjeny a empiricky ověřovány originální přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů, které byly řešitelským týmem vytyčeny jako aktuální problémy oborů pedagogika a psychologie a mají rozhodující váhu v pedagogicko-psychologické přípravě učitelů (Pedagogické dny, inovativní model pedagogické praxe, studentské portfolio a koncepce státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie ve studijním programu učitelství). Nové přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů jsou zakomponovány do čtyř vybraných problematik přípravného vzdělávání učitelů. Autoři ukazují, jak lze využít existující teorie, výzkumné výsledky a vzdělávací kontexty v konkrétní řešení. Publikace je určena především vzdělavatelům učitelů na fakultách připravujících studenty učitelství, institucím, které se zabývají dalším kvalifikačním vzděláváním učitelů, ale může zaujmout i lektory v dalším vzdělávání nebo doktorandy oborů pedagogika a psychologie. Důležité informace však přináší i expertům na problematiku učitelského vzdělávání.