Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Reklama na internetu

Autoři

Více o knize

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.

Parametry

ISBN
9788024702018
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2002, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
9 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Reklama na internetu (2002).