Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketing jako šachová hra

Autoři

Více o knize

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Parametry

ISBN
9788026500544
Nakladatelství
BizBooks

Kategorie

Vydání

2013, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
76 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketing jako šachová hra (2013).