Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Základy mediální výchovy

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Příručka mediální výchovy, kterou připravila společnost Partners Czech, o. p. s., spolu s Centrem pro mediální studia Fakulty sociálních studií UK v rámci projektu hrazeného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální gramotnosti. Mediální výchova je jedno z průřezových témat, která se nově učí žáci ZŠ a SŠ. Učí se buď jako samostatný předmět nebo integrovaně v hodinách českého jazyka, základů společenských věd, občanské nauky nebo se přetváří do podoby projektu (např. celoškolní den s reklamou).Kniha je určena pedagogům na 2. stupni ZŠ, SŠ a na všech typech gymnázií, vysokoškolským pedagogům, studentům pedagogiky a mediálních oborů na VŠ.

Parametry

ISBN
9788073673154
Nakladatelství
Portál

Kategorie

    Varianta knihy

    2007

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.