Více o knize
Vzdělávací program Začít spolu představuje jednu z konkrétních forem, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku.Zdůrazňuje individuální přístup k dítěti, integrované učení, inkluzi dětí se speciálními potřebami, partnerství školy, rodiny i širší společnosti v oblasti výchovy a vzdělávání. Publikace shrnuje jak teoretická východiska, tak konkrétní náměty a každodenní praktické zkušenosti mateřských škol realizujících nové formy výchovné práce. Podrobně se zabývá plánováním a hodnocením výchovné práce, zjišťováním individuálních odlišností dětí (včetně uvedení diagnostických formulářů) apod. Svými myšlenkami úzce koresponduje se strategickými dokumenty v oblasti vzdělávání (Bílá kniha, Rámcový program pro předškolní výchovu), poskytuje konkrétní náměty k dosahování cílů v těchto dokumentech navrhovaných, a proto zaujme nejen ty, kdo realizují tento konkrétní vzdělávací program, ale všechny, kdo vytvářejí vlastní školní kurikulum nebo se zajímají o demokratickou výchovu a vzdělávání.
Nákup knihy
Začít spolu, Juliana Gardošová, Lenka Dujková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Začít spolu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Juliana Gardošová, Lenka Dujková
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8071788155
- ISBN13
- 9788071788157
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj, Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Vzdělávací program Začít spolu představuje jednu z konkrétních forem, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku.Zdůrazňuje individuální přístup k dítěti, integrované učení, inkluzi dětí se speciálními potřebami, partnerství školy, rodiny i širší společnosti v oblasti výchovy a vzdělávání. Publikace shrnuje jak teoretická východiska, tak konkrétní náměty a každodenní praktické zkušenosti mateřských škol realizujících nové formy výchovné práce. Podrobně se zabývá plánováním a hodnocením výchovné práce, zjišťováním individuálních odlišností dětí (včetně uvedení diagnostických formulářů) apod. Svými myšlenkami úzce koresponduje se strategickými dokumenty v oblasti vzdělávání (Bílá kniha, Rámcový program pro předškolní výchovu), poskytuje konkrétní náměty k dosahování cílů v těchto dokumentech navrhovaných, a proto zaujme nejen ty, kdo realizují tento konkrétní vzdělávací program, ale všechny, kdo vytvářejí vlastní školní kurikulum nebo se zajímají o demokratickou výchovu a vzdělávání.