Nové trendy v médiích 2: Rozhlas a televize
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kolektiv autorů se v osmi autorských kapitolách věnuje novým trendům v rozhlasu a televizi. Vybranými tématy jsou např. právní a etické problémy současné rozhlasové a televizní tvorby, základní problémy dramaturgie, trendy v tvorbě rozhlasových dokumentů či možnosti výroby pořadů pro webovou televizi.
Nákup knihy
Nové trendy v médiích 2: Rozhlas a televize, Jan Motal
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Nové trendy v médiích 2: Rozhlas a televize
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Motal
- Vydavatel
- Masarykova univerzita
- Rok vydání
- 2012
- ISBN10
- 8021058269
- ISBN13
- 9788021058262
- Kategorie
- Marketing a PR, Film
- Anotace
- Kolektiv autorů se v osmi autorských kapitolách věnuje novým trendům v rozhlasu a televizi. Vybranými tématy jsou např. právní a etické problémy současné rozhlasové a televizní tvorby, základní problémy dramaturgie, trendy v tvorbě rozhlasových dokumentů či možnosti výroby pořadů pro webovou televizi.