Umění komunikace
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované informace. Právě takové schopnosti vedou k vyšší výkonnosti a k pocitu lepší pracovní pohody. Komunikace mezi lidmi se však často zkomplikuje. Ovlivňují ji totiž nejasná očekávání, nevyslovené naděje i minulá nešťastná nedorozumění. Mnoho mladých lidí zahajuje pracovní kariéru bez znalostí, jak komunikovat tváří v tvář s kolegy – natož například s nadřízenými, nebo dokonce s klienty. Raději druhým posílají textové zprávy, než aby s nimi osobně mluvili. Někteří nemají dost sebedůvěry, aby se uměli jasně a zřetelně vyjádřit, zatímco jiní jsou pro změnu natolik sebejistí, že nemají trpělivost druhým naslouchat. Nakonec se jedni i druzí jen diví, proč nedostávají víc zodpovědných úkolů a proč jsou přehlíženi při postupu na vyšší pozice. Komunikační dovednosti se naštěstí dají naučit – a kniha Umění komunikace je takovou učebnicí. Přináší vám praktické a efektivní nástroje, které vám pomohou naučit se srozumitelněji vyjadřovat, zvýšit si sebevědomí, zkvalitnit práci v týmu, pozvednout výkonnost a vytvořit příjemnější a podporující pracovní prostředí. Vynikající komunikační schopnosti jsou pravděpodobně tou nejsilnější devizou, o jakou se můžete opřít při budování kariéry i v osobním životě. Právě v komunikačních schopnostech často spočívá rozdíl mezi úspěchem a prohrou – ať už jde o dokončení pracovního úkolu nebo utváření osobních a profesních vztahů.
Skladem máme celkem knihy Umění komunikace (2010).
Nákup knihy
Umění komunikace, Shirley Taylor, Alison Jean Lester
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 65 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Umění komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Shirley Taylor, Alison Jean Lester
- Vydavatel
- Knižní klub
- Rok vydání
- 2010
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024227703
- ISBN13
- 9788024227702
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované informace. Právě takové schopnosti vedou k vyšší výkonnosti a k pocitu lepší pracovní pohody. Komunikace mezi lidmi se však často zkomplikuje. Ovlivňují ji totiž nejasná očekávání, nevyslovené naděje i minulá nešťastná nedorozumění. Mnoho mladých lidí zahajuje pracovní kariéru bez znalostí, jak komunikovat tváří v tvář s kolegy – natož například s nadřízenými, nebo dokonce s klienty. Raději druhým posílají textové zprávy, než aby s nimi osobně mluvili. Někteří nemají dost sebedůvěry, aby se uměli jasně a zřetelně vyjádřit, zatímco jiní jsou pro změnu natolik sebejistí, že nemají trpělivost druhým naslouchat. Nakonec se jedni i druzí jen diví, proč nedostávají víc zodpovědných úkolů a proč jsou přehlíženi při postupu na vyšší pozice. Komunikační dovednosti se naštěstí dají naučit – a kniha Umění komunikace je takovou učebnicí. Přináší vám praktické a efektivní nástroje, které vám pomohou naučit se srozumitelněji vyjadřovat, zvýšit si sebevědomí, zkvalitnit práci v týmu, pozvednout výkonnost a vytvořit příjemnější a podporující pracovní prostředí. Vynikající komunikační schopnosti jsou pravděpodobně tou nejsilnější devizou, o jakou se můžete opřít při budování kariéry i v osobním životě. Právě v komunikačních schopnostech často spočívá rozdíl mezi úspěchem a prohrou – ať už jde o dokončení pracovního úkolu nebo utváření osobních a profesních vztahů.