Parametry
- 256 stránek
- 9 hodin čtení
Více o knize
Kniha Design publikací zkoumá různé vlivy na tuto oblast designu včetně životnosti dokumentů, globální spotřeby a požadavků distribuce, vystavování a ekologických otázek. Rozebírá způsob, jak publikace upoutávají čtenáře a spojují se s nimi na estetické a emocionální úrovni prostřednictvím informací, které předkládají, svým vzhledem a tím, jaký pocit ve vás vzbuzují, když je držíte v ruce. Tato kniha rozebírá obor design publikací pomocí pohledu na jeho jednotlivé prvky a formy. Popisuje zásady grafického designu, zvažuje materiální a finanční důsledky výrobních otázek a pojednává o specifických designérských potřebách různých druhů publikací. Zkoumá všechno od komerčních požadavků na obálky a navigační úlohy sazebních obrazců (rastrů) a grafických návrhů po fyzické požadavky na formát a vazbu. Tento mezinárodní výběr předvádí šíři a rozmanitost designu produkovaného v této oblasti a současně představuje inspirativní prostředí designérů a studií, v nichž vzniká. Kniha ukazuje, jak rozsáhlý je prostor pro tvořivost ve všech oblastech designu publikací.
Nákup knihy
Design publikací. Vizuální komunikace tištěných médií, Lakshmi Bhaskaran
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 99 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.