Design publikací. Vizuální komunikace tištěných médií
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha Design publikací zkoumá různé vlivy na tuto oblast designu včetně životnosti dokumentů, globální spotřeby a požadavků distribuce, vystavování a ekologických otázek. Rozebírá způsob, jak publikace upoutávají čtenáře a spojují se s nimi na estetické a emocionální úrovni prostřednictvím informací, které předkládají, svým vzhledem a tím, jaký pocit ve vás vzbuzují, když je držíte v ruce. Tato kniha rozebírá obor design publikací pomocí pohledu na jeho jednotlivé prvky a formy. Popisuje zásady grafického designu, zvažuje materiální a finanční důsledky výrobních otázek a pojednává o specifických designérských potřebách různých druhů publikací. Zkoumá všechno od komerčních požadavků na obálky a navigační úlohy sazebních obrazců (rastrů) a grafických návrhů po fyzické požadavky na formát a vazbu. Tento mezinárodní výběr předvádí šíři a rozmanitost designu produkovaného v této oblasti a současně představuje inspirativní prostředí designérů a studií, v nichž vzniká. Kniha ukazuje, jak rozsáhlý je prostor pro tvořivost ve všech oblastech designu publikací.
Nákup knihy
Design publikací. Vizuální komunikace tištěných médií, Lakshmi Bhaskaran
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Design publikací. Vizuální komunikace tištěných médií
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Lakshmi Bhaskaran
- Vydavatel
- Slovart
- Rok vydání
- 2007
- ISBN10
- 8072099930
- ISBN13
- 9788072099931
- Kategorie
- Počítače, IT, programování, Design
- Anotace
- Kniha Design publikací zkoumá různé vlivy na tuto oblast designu včetně životnosti dokumentů, globální spotřeby a požadavků distribuce, vystavování a ekologických otázek. Rozebírá způsob, jak publikace upoutávají čtenáře a spojují se s nimi na estetické a emocionální úrovni prostřednictvím informací, které předkládají, svým vzhledem a tím, jaký pocit ve vás vzbuzují, když je držíte v ruce. Tato kniha rozebírá obor design publikací pomocí pohledu na jeho jednotlivé prvky a formy. Popisuje zásady grafického designu, zvažuje materiální a finanční důsledky výrobních otázek a pojednává o specifických designérských potřebách různých druhů publikací. Zkoumá všechno od komerčních požadavků na obálky a navigační úlohy sazebních obrazců (rastrů) a grafických návrhů po fyzické požadavky na formát a vazbu. Tento mezinárodní výběr předvádí šíři a rozmanitost designu produkovaného v této oblasti a současně představuje inspirativní prostředí designérů a studií, v nichž vzniká. Kniha ukazuje, jak rozsáhlý je prostor pro tvořivost ve všech oblastech designu publikací.