Management a marketing sportu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.
Skladem máme celkem knihy Management a marketing sportu (2009).
Nákup knihy
Management a marketing sportu, Eva Čáslavová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 122 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Management a marketing sportu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Čáslavová
- Vydavatel
- Olympia
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073761505
- ISBN13
- 9788073761509
- Kategorie
- Sport
- Anotace
- Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.