Knihobot

Management a marketing sportu

Parametry

Kategorie

Více o knize

Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Skladem máme celkem knihy Management a marketing sportu (2009).

Nákup knihy

Management a marketing sportu, Eva Čáslavová

Jazyk
Rok vydání
2009
Stav knihy
Dobrá
Cena
122 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu