Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Management a marketing sportu

Autoři

Více o knize

Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Parametry

ISBN
9788073761509
Nakladatelství
Olympia

Kategorie

Vydání

2009, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
152 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023