Výrobek a jeho úspech na trhu
Autoři
Více o knize
V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá14 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 14 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Výrobek a jeho úspech na trhu (2001).