Knihobot

Výrobek a jeho úspech na trhu

Autoři

Více o knize

V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.

Parametry

ISBN
9788024700533
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2001, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
14 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Výrobek a jeho úspech na trhu (2001).