V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.
Výrobek a jeho úspech na trhu
Výrobek a jeho úspech na trhu
195 Kč
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Skladem
Více o knize
Více o vydání
- Rok vydání2001
- NakladatelstvíGrada
- Vazbaměkká
- ISBN108024700530
- ISBN139788024700533
Výrobek a jeho úspech na trhu
Skladem
195 Kč
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
- Osobní odběr zdarma
- Odesíláme do druhého pracovního dne
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků
Přehled vydání knihy Výrobek a jeho úspech na trhu
Skladem máme celkem 1 kus této knihy
Vydání
- Právě prohlížíte
Česky
Běžná opotřebení
Výrobek a jeho úspech na trhu (2001)
195 Kč195 Kč
- Osobní odběr zdarma
- Odesíláme do druhého pracovního dne
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků
Přehled vydání knihy Výrobek a jeho úspech na trhu