Knihobot

Výrobek a jeho úspech na trhu

Parametry

Více o knize

V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.

Skladem máme celkem knihy Výrobek a jeho úspech na trhu (2001).

Nákup knihy

Výrobek a jeho úspech na trhu, Gustav Tomek

Jazyk
Rok vydání
2001
Stav knihy
Dobrá
Cena
9 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu