Výrobek a jeho úspech na trhu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.
Skladem máme celkem knihy Výrobek a jeho úspech na trhu (2001).
Nákup knihy
Výrobek a jeho úspech na trhu, Gustav Tomek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 9 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Výrobek a jeho úspech na trhu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Gustav Tomek
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2001
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024700530
- ISBN13
- 9788024700533
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.