Knihobot

Management genderových vztahů

Autoři

Více o knize

Cílem publikace je začlenit problematiku vztahů mezi muži a ženami do teorie a praxe řízení organizací. Management genderových vztahů je v tomto kontextu definován jako disciplína, která je strategicky orientována na utváření a řízení organizací v souladu s principy rovnosti obou pohlaví. Vymezuje pojem genderově integrované organizace, metodiku jejího formování a vliv širšího kulturního prostředí na genderové vztahy, včetně možností uplatnění žen v managementu. Kniha je doplněna řadou příkladů a cvičení umožňujících praktický trénink dovedností, které souvisí s managementem genderových vztahů. Kniha je určena studentům ekonomických škol, personálním pracovníkům a všem těm, kteří se zajímají o otázky genderové rovnosti.

Parametry

ISBN
9788072611171
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2004

Stav

Nákup knihy

  • Vpisky / podtrhávání
Dostupnost
Skladem
Cena
51 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023