Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy

Autoři

Více o knize

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Vydání

2009

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
123 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy (2009).