Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení
Autoři
Více o knize
Publikace propojuje témata, která jsou vlastní projektování informačních systémů obecně s tématy, která jsou vlastní jiným oblastem – legislativa, design služeb, dialogové systémy, umělá inteligence, pedagogika atp. Výsledkem je interdisciplinárně pojatá, netradičně řešená kniha, která se snaží být základním myšlenkovým východiskem pro tvůrce informačních systémů ve vzdělávání. V rámci různých přístupů k problematice informačních systémů vytvoří velice netradiční koncept, který je psán především pro pedagogy či sociální a kognitivní vědce. Je v něm velice málo technických podrobností a neočekáváme žádné speciální čtenářovy předchozí znalosti z této oblasti. Publikace je koncipována jako přehledová monografie, která může nabídnout určité specifické paradigma tvorby informačních systémů ve vzdělávání.
Nákup knihy
Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení, Michal Černý
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Michal Černý
- Vydavatel
- Masarykova univerzita
- Vydavatel
- 2016
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8021083263
- ISBN13
- 9788021083264
- Kategorie
- Anotace
- Publikace propojuje témata, která jsou vlastní projektování informačních systémů obecně s tématy, která jsou vlastní jiným oblastem – legislativa, design služeb, dialogové systémy, umělá inteligence, pedagogika atp. Výsledkem je interdisciplinárně pojatá, netradičně řešená kniha, která se snaží být základním myšlenkovým východiskem pro tvůrce informačních systémů ve vzdělávání. V rámci různých přístupů k problematice informačních systémů vytvoří velice netradiční koncept, který je psán především pro pedagogy či sociální a kognitivní vědce. Je v něm velice málo technických podrobností a neočekáváme žádné speciální čtenářovy předchozí znalosti z této oblasti. Publikace je koncipována jako přehledová monografie, která může nabídnout určité specifické paradigma tvorby informačních systémů ve vzdělávání.