Putování starými pověstmi českými
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Celoroční projekt je určen pro nejstarší věkovou skupinu předškoláků nebo na mladší školáky. Projekt je rozpracován tak, aby vycházel z požadavků RVP pro předškolní a základní vzdělávání, a je rozdělen na tři části: A – metodickou, B – obrazovou, C – pracovní listy pro děti. Jednotlivé činnosti a aktivity zahrnují vybraná témata ze starých pověstí českých (minulost) i témata, která jsou dětem blízká (současnost) a stávají se součástí každodenních činností všech věkových skupin. V projektu děti poznávají téma prostřednictvím vlastních tvořivých činností a jejich reflexe. Kromě toho se v projektu uplatňuje doprovodná kolektivní tvořivá činnost, například vytváření leporela Staré pověsti české. Kniha vychází z konceptu artefiletiky a nabízené aktivity propojují výtvarné tvoření s rozvíjením jazykových schopností. Důležitý není konečný výsledek, ale prožitek, který si děti odnesou.
Nákup knihy
Putování starými pověstmi českými, Vladimíra Slavíková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Putování starými pověstmi českými
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vladimíra Slavíková
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2014
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8026206894
- ISBN13
- 9788026206897
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Celoroční projekt je určen pro nejstarší věkovou skupinu předškoláků nebo na mladší školáky. Projekt je rozpracován tak, aby vycházel z požadavků RVP pro předškolní a základní vzdělávání, a je rozdělen na tři části: A – metodickou, B – obrazovou, C – pracovní listy pro děti. Jednotlivé činnosti a aktivity zahrnují vybraná témata ze starých pověstí českých (minulost) i témata, která jsou dětem blízká (současnost) a stávají se součástí každodenních činností všech věkových skupin. V projektu děti poznávají téma prostřednictvím vlastních tvořivých činností a jejich reflexe. Kromě toho se v projektu uplatňuje doprovodná kolektivní tvořivá činnost, například vytváření leporela Staré pověsti české. Kniha vychází z konceptu artefiletiky a nabízené aktivity propojují výtvarné tvoření s rozvíjením jazykových schopností. Důležitý není konečný výsledek, ale prožitek, který si děti odnesou.