Více o knize
Autoři publikace se zaměřují na marketing, který se týká skutečných lidí a jejich obtížných rozhodnutí. Popisují nejlepší způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo učinit stávající produkt neodolatelným. Publikace je určena marketingovým manažerům, kteří chtějí poznat zkušenosti svých západních kolegů, a studentům ekonomických a obchodních škol, kteří ocení moderní přístup k marketingu. Čtenáři se dozvědí o hodnotě a předmětu marketingu, krocích strategického a funkčního plánování, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, a charakteristikách globálního marketingu. Dále se naučí, jak marketingový průzkum odhaluje důležitá fakta a jak efektivně pracovat s marketingovými informacemi. Publikace zdůrazňuje význam znalosti chování spotřebitelů a předvídání jejich rozhodování, stejně jako nákupní chování organizací. Obsahuje také informace o cílovém marketingu, řízení vztahů se zákazníky, vývoji nových produktů, plánování produktů, cenotvorbě a integrované marketingové politice. Dále se zaměřuje na efektivitu reklamy, podporu prodeje, řízení osobního a pultového prodeje, distribuční kanály a pravidla maloobchodního prodeje.
Skladem máme celkem knihy Marketing očima světových marketing manažerů (2006).
Nákup knihy
Marketing očima světových marketing manažerů, Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
- Mechanické poškození
- Vpisky / razítka / podtrhávání
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006,
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 80 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.