Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Sociální marketing

Parametry

Více o knize

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Nákup knihy

Sociální marketing, Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Jazyk
Rok vydání
2016,
Stav knihy
Dobrá
Cena
199 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu