Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Nákup knihy
Sociální marketing, Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 199 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Sociální marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
- Vydavatel
- Radim Bačuvčík - VeRBuM
- Vydavatel
- 2016
- ISBN10
- 8087500806
- ISBN13
- 9788087500804
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.