Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů.
Nákup knihy
Jak získat a udržet zákazníka, Timothy R. V. Foster
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 31 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak získat a udržet zákazníka
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Timothy R. V. Foster
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072266632
- ISBN13
- 9788072266630
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Učebnice
- Anotace
- Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů.