Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Marketingová komunikace. Nové trendy 3.0

Autoři

Více o knize

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Nákup knihy

Marketingová komunikace. Nové trendy 3.0, Petr Frey

Jazyk
Rok vydání
2011,
Stav knihy
Jako nová
Cena
217 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu