Marketingová komunikace. Nové trendy 3.0
Autoři
Více o knize
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Vydání
2011
Stav
- Jako nová255 Kč
- DobráVyprodáno
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 255 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023