Výtvarný projev dítěte předškolního věku v jednadvacátém století
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha Výtvarný projev předškolního dítěte v jednadvacátém století pojednává o kresbách, malbách, objektech i materiálových a environmentálních konceptuálních hrách, které je schopno vytvářet dítě ve věku od tří do šesti let. Autorka se zde zabývá nejenom výkladem samotných produktů výtvarného tvoření malých dětí, ale i psychologickými procesy typickými pro toto důležité období vývoje lidského jedince. Zamýšlí se nad prožitky souvisejícími s počátky výtvarné tvorby dětí a zkoumá také paralely mezi uměním moderny a bezděčnými grafickými a malířskými i prostorovými produkty spontánního dětského výtvarného projevu. Část textu je věnována také metodologickým postupům vhodným pro iniciaci obrazové fantazie a psychomotorické improvizace při zacházení s materiálem v raném dětství.
Nákup knihy
Výtvarný projev dítěte předškolního věku v jednadvacátém století, Hana Stehlíková Babyrádová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Výtvarný projev dítěte předškolního věku v jednadvacátém století
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Hana Stehlíková Babyrádová
- Vydavatel
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Rok vydání
- 2014
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024438186
- ISBN13
- 9788024438184
- Kategorie
- Psychologie, Pedagogika
- Anotace
- Kniha Výtvarný projev předškolního dítěte v jednadvacátém století pojednává o kresbách, malbách, objektech i materiálových a environmentálních konceptuálních hrách, které je schopno vytvářet dítě ve věku od tří do šesti let. Autorka se zde zabývá nejenom výkladem samotných produktů výtvarného tvoření malých dětí, ale i psychologickými procesy typickými pro toto důležité období vývoje lidského jedince. Zamýšlí se nad prožitky souvisejícími s počátky výtvarné tvorby dětí a zkoumá také paralely mezi uměním moderny a bezděčnými grafickými a malířskými i prostorovými produkty spontánního dětského výtvarného projevu. Část textu je věnována také metodologickým postupům vhodným pro iniciaci obrazové fantazie a psychomotorické improvizace při zacházení s materiálem v raném dětství.