Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Dějiny moderního podnikání

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Kniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.

Parametry

ISBN
9788074310805

Kategorie

Varianta knihy

2012, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.