Hra a divadlo
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha shrnuje dlouholeté zkušenosti výrazné osobnosti české dramatické výchovy. Prostřednictvím dvanácti setkání s tvořivým dramatem, dvanácti tematicky koncipovaných lekcí, které obsahují názorně popsané hry a cvičení, vede autorka čtenáře k osvojování divadelních prvků a pojmů. Lekce rozvíjejí základní funkce, které lze zařadit do oblasti osobnostního rozvoje, tj. kompetence, které se uplatní jak v divadle, tak v životě, jako je kontakt a komunikace, prostor a jeho zvládnutí, elementy pohybu, jako je chůze, gesto, výraz, smyslové vnímání atd. Podstatné a inspirativní pro čtenáře – vedoucí dětských divadelních a recitačních souborů a učitele dramatické výchovy – je zejména to, jak i se známými hrami a cvičeními autorka na základě své dlouholeté praxe a hledání pracuje, jak je řadí, jak je navzájem spojuje, variuje a prohlubuje, aby směřovaly nejen k osobnostnímu rozvoji hráčů, ale také k rozvíjení jejich divadelních dovedností.
Nákup knihy
Hra a divadlo, Nina Martínková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Hra a divadlo
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Nina Martínková
- Vydavatel
- Národní informační a poradenské středisko pro kulturu
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8070683252
- ISBN13
- 9788070683255
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Kniha shrnuje dlouholeté zkušenosti výrazné osobnosti české dramatické výchovy. Prostřednictvím dvanácti setkání s tvořivým dramatem, dvanácti tematicky koncipovaných lekcí, které obsahují názorně popsané hry a cvičení, vede autorka čtenáře k osvojování divadelních prvků a pojmů. Lekce rozvíjejí základní funkce, které lze zařadit do oblasti osobnostního rozvoje, tj. kompetence, které se uplatní jak v divadle, tak v životě, jako je kontakt a komunikace, prostor a jeho zvládnutí, elementy pohybu, jako je chůze, gesto, výraz, smyslové vnímání atd. Podstatné a inspirativní pro čtenáře – vedoucí dětských divadelních a recitačních souborů a učitele dramatické výchovy – je zejména to, jak i se známými hrami a cvičeními autorka na základě své dlouholeté praxe a hledání pracuje, jak je řadí, jak je navzájem spojuje, variuje a prohlubuje, aby směřovaly nejen k osobnostnímu rozvoji hráčů, ale také k rozvíjení jejich divadelních dovedností.